قوانین و سیاست ها

قوانین و مقررات هتل رویال پارک سرعین

ضمن خیر مقدم به شما کاربر گرامی و تقدیر و تشکر از حسن انتخابتان که بهترین و مجلل ترین هتل استان اردبیل را انتخاب کرده اید، به اطلاع می رساند امکان رزرو اینترنتی بدون واسطه به صورت مستقیم از طریق سامانه رزرو اینترنتی هتل در حال حاضر مقدور نمی باشد پیشنهاد ما برای شما عزیزان جهت رزرو اتاق، رزرو تلفنی به صورت مستقیم با رزرواسیون هتل و یا  ارتباط با یکی از سامانه های رزرواسیون می باشد.

باعث افتخار ماست که با ما همراه هستید. مهم ترین قوانین هتل جهت اطلاع رسانی به شما سروران گرامی گرداوری شده است:

قوانین رزرو

-زمان تحویل اتاق ساعت ۱5 می باشد. چنانچه میهمان از ساعت ۷ الی ۱5 به هتل مراجعه نماید در صورت خالی بودن اتاق ۵۰% هزینه یک شب محاسبه خواهد شد و ورود قبل از ساعت ۷ صبح شامل یک شارژ کامل می باشد.

-میهمان می بایست درهنگام ورود به هتل برگ تایید رزرو را به مسئول پذیرش ارائه نماید.

-تخلیه اتاق ساعت ۱۲ می باشد. چنانچه میهمان از ساعت ۱۲ الی ۱۸ جهت تمدید اقامت خود اقدام نماید ۵۰% هزینه یک شب محاسبه خواهد شد. خروج بعد از ساعت اعلام شده شامل هزینه اقامت یک شب کامل می باشد.

-رزرو کننده ملزم به درج تاریخ دقیق رزرو خود می باشد و اقامت بیشتر از ۱۰ شب با تایید و هماهنگی هتل صورت میگیرد لازم به ذکر است تغییر تاریخ شامل جرائم کنسلی در بازه زمانی می باشد.

-رزرو تنها درصورت پرداخت هزینه کامل به تعداد شب های مورد درخواست و اخذ شناسه پیگیری از سایت معتبر و یا دریافت تاییدیه رزرو از سوی هتل می باشد.

-نرخ اعلام شده طبق تأییدیه رسمی اتحادیه هتل داران شامل قیمت پایه اتاق، صبحانه، ۹%مالیات و ارزش افزاوده می باشد.

-صبحانه رایگان به صورت بوفه در رستوران برای مهمانان محترم تدارک دیده شده است چنانچه مهمان مایل به صرف صبحانه در اتاق است، از طریق روم سرویس با شارژ هزینه صورت می پذیرد.

-سایر هزینه ها مانند نیم شارژ ورود و خروج ، رستوران ، تمدید اقامت و … طبق تعرفه جاری در هتل به صورت نقدی تسویه خواهد شد.

-امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می گردد.

-حداقل سن جهت اخذ اتاق ۱۸ سال الزامی می باشد در صورتی که فرد رزرو کننده دارای سن کمتری باشد رزرو ابطال می گردد و هزینه استرداد نمی شود.

-درصورت درخواست سرویس صبحانه و تخت اضافه برای کودک تا 6 سال هزینه نفر اضافه به مبلغ 1280000ريال دریافت می گردد.

-در صورت اقامتافراد بیشتر از ظرفیت مشخص شده هر اتاق، شامل پرداخت هزینه نفر اضافه بوده و منوط به دریافت تخت یا سرویس اضافه نمی باشد.

شرایط کنسلی

– در ایام پیک کاری کنسلی نداریم

-اگر متقاضی تا 20 روز قبل از زمان رزور شده برای استفاده، نسبت به لغو آن اقدام نماید، هیچ گونه جریمه ای تعلق نخواهد گرفت.

-از 20 روز تا 11 روز قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی، مبلغ 20 درصد  به ازاء هر اتاق

-از 10 روز تا 6 روز قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی، مبلغ 30 درصد  به ازاء هر اتاق

-از 5 روز تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی، مبلغ 50 درصد  به ازاء هر اتاق

-از 48 ساعت قبل تا زمان ورود میهمان، مبلغ 70 درصد به ازاء هر اتاق

چنانچه میهمان پس از رزرو و اقامت در هتل، بنا به هر دلیلی از ادامه اقامت در هتل منصرف گردد، هزینه یک شب اقامت به ازاء هر اتاق محاسبه و از مبلغ پیش پرداخت کسر خواهد شد، بجز موارد خاص با توافق طرفین.

کاهش تعداد اتاق های رزرو شده توسط دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی تا 48 ساعت قبل از ورود و تا سقف 10% قابل قبول بوده و مشمول جریمه نمی گردد.

قوانین داخلی هتل

-مدارک مورد نیاز مهمانان ایرانی جهت پذیرش: اصل شناسنامه، اصل پاسپورت و یا اصل کارت ملی می باشد. کارت های ارگانی ، گواهینامه ، کارت پایان خدمت و … غیر قابل قبول هستند.

-مدرک مورد نیاز برای پذیرش مهمانان خارجی اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می باشد.

-لازم به ذکر است برای پذیرش زوج های ایرانی حتما یکی از زوجین باید دارای شناسنامه باشند پذیرش نفر دوم با کارت ملی یا پاسپورت بلامانع می باشد.

-صیغه نامه باید دارای مهر برجسته قوه قضاییه باشد و تنها مهر دفتر خانه عاقد به تنهایی مورد قبول نمی باشد.

-امکان برگزاری جلسات در اتاق ها و سوییت ها وجود ندارد و در صورت تمایل به برگزاری باید به واحد فروش و بازاریابی جهت هماهنگی اتاق جلسه مراجعه شود.

-کلیه مهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی هتل می باشند.

-چنانچه مهمان خسارتی به اموال هتل وارد نماید براورد هزینه آن بر عهده هتل بوده است و مهمان ملزم به پرداخت هزینه کارشناسی شده می باشد.

مدیریت مجموعه رویال پارک سرعین مقدم شما عزیزان را گرامی داشته و امیدوار ست با ارائه خدمات ارزنده خود میزبان شایسته ای برای شما عزیزان باشد.

enemad-logo